LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea coletelor se face prin Cargus, iar expedierea comenzilor se realizeaza in termen de 1-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii; Costul transportului este de 25 lei.

Reprezentantii firmei de curierat vor contacta telefonic cumparatorul pentru a finaliza livrarea, la adresa indicata la validarea comenzii.

* In cazul in care adresa de livrare nu se afla in reteaua standard a curierului, costurile de transport vor fi calculate in functie de kilometrii suplimentari de parcurs pana la destinatia clientului si vor fi comunicate telefonic sau prin email acestuia. Doar dupa acceptul pentru aceasta valoare va fi expediat coletul.

Verifica lista localitatilor din reteaua Urgent Cargus aici.

Colet pierdut, colete neridicate

Daca coletul nu a fost livrat in intervalul stabilit, cumparatorul trebuie sa ia legatura cu www.farma-mall.ro in maxim 4 zile, pentru a semnala problema.

www.farma-mall.ro va contacta transportatorul pentru a vedea daca coletul a fost pierdut, sau returnat, si va informa cumparatorul prin mail asupra evolutiei coletului.

Daca coletul este pierdut si plata a fost efectuata inainte de data livrarii produsului/produselor comandat(e), sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 30 de zile.

In eventualitatea in care coletul nu a fost livrat din cauza indisponibilitatii cumparatorul, atat cheltuielile de expediere cat si de re-expediere cad in sarcina cumparatorului. In situatia in care un client figureaza in baza noastra de date cu un colet neridicat si doreste sa faca o noua comanda, la costul comenzii se vor adauga cheltuielile de retur ale comenzii neridicate. In cazul a doua sau mai multe colete neridicate, orice comanda noua se onoreaza numai cu plata in avans, prin ordin de plata.

Livrare necorespunzatoare cu comanda

Cu toate eforturile depuse de servicului de expeditie, este posibil sa apara erori in lista de produse expediate, sa fie produse lipsa fata de lista de expeditie sau produsele sa prezinte deteriorari datorate transportului. Va rugam ca la receptionarea coletului, sa verificati cu atentie produsele in prezenta transportatorului. In cazul in care un produs este lipsa, aceasta trebuie semnalata transportatorului, reclamatiile ulterioare nu sunt luate in considerare. Daca un produs este neconform cu lista de comanda, va rugam sa semnalati acest aspect in scris in termen de 3 zile de la receptia coletului.

www.farma-mall.ro va lua masurile necesare pentru a permite cumparatorului expedierea produsului ce trebuie inlocuit prin curier, iar dupa receptionarea returului va inlocui produsul in cauza.